Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Tezz - 28 februari 2007 08:40

I tisdags åkte jag till Södetälje för att besöka Melissa. Var jättelänge sen jag var hemma hos henne, så kände att det var dags att ta en tur dit. Vi började med att gå på bokrean. Hittade en bok som jag köpte, Zorro av Isabel Allende. Har två tidigare böcker av henne, Andarnas hus och Ödets dotter. Bra böcker, som jag kan rekomendera. Funderar bara på när jag ska ha tid och ork att läsa... Just nu drunknar jag i all studielitteratur jag måste läsa, finns inte så mycket tid till att läsa något annat...Hemma hos Melissa åt vi en god pastasallad, och sedan hamnade man i soffan med chips och dip. Mums! Både jag och Mel somnade i soffan på kvällen, inget ovanligt när det kommer till oss...När jag sedan vaknade gjorde sig min hals på min igen, den där känslan i tisdags var inte bara inbillning... Har gått och blivit förkyld =(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards