Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Tezz - 30 oktober 2007 12:49

Nu har det gått sådär lång tid sen sist igen.... Har inte varken orkat eller haft lust att uppdatera på ett tag.

Nu har vi i alla fall fått hem lilla Virus. Han är jättemysig, men otroligt busig. En växt har gått sönder, några blomkrukor har åkt i golvet, och vår palm som vi hade i köket har vi fått ställa in i garderoben eftersom han älskar att klättra i den.

Förra veckan lämnade jag in en hemtenta. Fick reda på igår att jag klarat den =) Känns jätteskönt! Började på andra kursmomentet igår, nu är jag hemma i 2 dagar och ska undersöka Waldorf riktiingen. Intressant, men känner ändå inte någon riktig motivation. Tänkte ha gått till biblioteket på förmiddagen, men har fortfarande inte kommit iväg...

Ikväll ska jag förslka ta mig iväg och träna igen också, har inte varit där på 2 veckor. Första veckan av ren lathet, förra veckan var jag jätteförkyld och det hade nog inte blivit så lyckat att släpa sig dit.

Nåväl, nu ska jag försöka ta tag i skolarbetet i alla fall...




Ovido - Quiz & Flashcards