Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...


Har nu jobbat som förskollärare i några månader. Har alla de jobbiga delarna avklarade ; det första föräldramötet, utvecklingssamtalen... Hade mitt sista utvecklingssamtal för den här terminen idag. Det har gått jättebra! Jag trivs fortfarande och är supernöjd med mitt yrkesval! Ibland känns det som om man bara tjatar på barnen, de lyssnar inte, man sliter sig i håret och vet ibland inte riktigt hur man ska agera...MEN, man får så mycket positiv energi av dem, barn ÄR underbara! Det är kul att få vara med och utforska världen tillsammans med dem, höra deras tankar och idéer, tokigt kan det vara ibland. =)


Har varit förkyld till och från hela våren, mycket baskilusker från jobbet... Har därför gått lite segt med träningen. Har dock lyckats springa vårruset och är anmäld, hittills till två lopp till, fler kan det bli. Jag har börjat cykla till och från jobbet (ca 8km x 2), så lite motion varje dag blir det i alla fall.. 


GLAD SOMMAR!!! (om den vill dyka upp någon gång...)






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards