Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Tezz - 26 januari 2008 12:28

Började en ny kurs i veckan. Nya kurskamrater. Känns lite jobbigt att byta grupp igen, men samtidigt är det ju också kul att träffa nya människor. Har bara träffat hela klassen 1 gång och arbetsgruppen 2 gånger, men tycker att de verkar helt ok. Hoppas på att det blir bra. 


Igår var jag ledig. Åkte in till stan och träffade Sara, som jag inte träffat på jättelänge. Gick och åt lunch på Tacobar och gick sedan runt och tittade i affärer. Trevligt!  


Har mått lite halvtaskigt hela veckan, har knapprat ipren för att orka med... Brukar undvika att äta tabletter. Tycker inte om att göra det. Men nu kände jag att jag behövde för att orka göra allt det jag ville. Mår inget vidare idag heller. Det är inte så att jag har feber eller ont i halsen eller nått. Det är som alltid med mig. Det är nått skit i kroppen som inte riktigt vill bryta ut ordentligt. Jag är helt matt, ingen energi. Minsta ansträngning och jag är helt slut. När jag hostar så river det oskönt i halsen och jag är hes.  Därför har det inte blivit så mycket träning den här veckan heller. Kom iväg i måndags. Skulle ha tränat i torsdags och i fredags hade jag planerat. Men nej då, min kropp vägrade. Nästa vecka ska jag vara helt frisk har jag bestämt! Då ska jag komma igång med träningen ordentligt igen! 


Fick nya lindor till händerna av M-K i present! Mina gamla var jättedåliga, kom aldrig för mig att köpa nya. Ett par benskydd har också inhandlats av de födelsedagspengar jag fick av släkten. Skulle ha köpt fotskydd också, men de var slut. Tränaren skulle beställa in nya iaf. Sen saknas bara en hjälm för att ha full sparringutrustning. Men det kommer dröja innan jag köper det...  Jag är laddad för att komma igång med träningen iaf! Så så länge inte kroppen säger emot eller något annat inträffar, så ska det inte vara några problem att ta sig till träningen! 




Skapa flashcards