Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Tezz - 18 januari 2008 08:53

Nu har jag läst igenom min examinationstext en allra sista gång, gjort några små ändringar och lämnat in! Nu är jag helt skolfri till på tisdag! Skönt! Behöver verkligen det!

Bara att hålla tummarna att texten är godkänd och att jag inte behöver göra några ändringar.  

25

Av Tezz - 18 januari 2008 07:52

Jaha, då var, man ett år äldre då... Igår fyllde jag 25... Jag har ingen ångest över att bli äldre, som många verkar ha. Det är ju inget man kan göra nått åt ändå. Det var en trevlig dag igår. Sista dagen på kursen, med redovisning, inte lika kul kanske. Tråkigt att klassen splittras också, det har varit en bra klass och bra lärare. Men efter skolan var vi fyra stycken som gick och fikade. Det var jättetrevligt!


Efter det åkte jag hem Melissa och Hadi kom och hälsade på. Vi fikade och åt kladdkaka. Och åt sen pizza till middag. Som vanligt på min födelsedag... =) Brukar bli så.


Fick en jättefin klocka av min älskling! Har inte haft någon på flera år, tror jag slutade med det när jag fick min första mobil eller nått sånt, när jag var 14 eller 15? Minns inte. ca 10 år sen i alla fall. Nu har jag börjat sakna det lite igen. När man är på praktik och så och inte alltid har mobilen på sig...


Idag ska jag fixa och dona här. Först måste jag bara läsa igenom min examination en gång till och kanske fixa lite, sen ska jag skicka in den. Sedan ska jag åka och handla lite tills imorgon. Och baka en massa.


Imorgon är det fest här! Fika på förmiddagen med en massa släkt och vänner som kommer, på kvällen är det fest. Har inte riktigt koll på vilka som kommer och så. Har haft så mycket med skolan och annat i huvudet den sista tiden, så jag har inte orkat lägga ner så mycket energi med den här festen. Tänkte skicka ut inbjudningskort, men tiden och orken har inte funnits. Så förlåt om jag glömt någon! Hör av dig. Men det är trevligt med de som kommer, några eller många! Jag ska  i alla fall ha kul! Eftersom det blev ett lugnt men väldigt trevligt firande igår, så får jag ta det på lördag istället.   

Ovido - Quiz & Flashcards