Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Tezz - 14 januari 2008 12:31

Kom precis hem. Har varit i skolan idag. Det som var inplanerat var 15 min handledning. Det tog ca 5 min för mig. Onödigt, men samtidigt bra. Var lite orolig över arbetet som jag skrev förra veckan, att jag behöver lägga till och ändra, men nu vet jag att jag kan lämna in det som det är, sen får jag se vad jag får för respons på torsdag då det är opponering.


Har laddat upp med frukt, cashewnötter och sesamkakor, för att sitta och plugga. Det gick inte så bra med skrivandet på min examinationstext i helgen. Så nu blir det intensivt skrivande som gäller. Texten ska in på torsdag och jag har knappt kommit igång känns det som. Det är bara att bita ihop och sätta igång. Ska nog ordna sig, hoppas jag...


  

 Mitt plugggodis! Äppelklyftaren på bilden är ett tips för alla som helst äter äpplet i klyftor, kärnar ur och delar äpplet på en gång, snabbt och enkelt! Tack mamma och pappa! Finns på ikea för 19 kr....



Ovido - Quiz & Flashcards