Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Tezz - 10 januari 2008 20:15

Nu är jag nog äntligen klar med ett av mina arbeten! Jag hoppas verkligen det duger! Får se på min handledning på måndag... Jag är så trött på det där arbetet nu, så jag orkar inte kolla på det nått mer. Har läst igenom det, jag vet inte hur många gånger, ändrat lite här och lite där... Det måste banne mig vara bra nu!


I helgen ska jag ta tag i nästa arbete! Ikväll och imorgon kväll ska jag vara skolfri har jag bestämt. Titta på tv och inte tänka på skolan. Jajamen! Tyvärr kommer det inte vara helt sant, kommer finnas där i bakhuvudet och ligga och gnaga i alla fall.  

Av Tezz - 10 januari 2008 18:06

Igår var jag duktig och tog mig till träningen, trots att jag kände mig stressad över allt skolarbete och gärna hade velat vara hemma och tagit det lugnt. Men jag kände att det var ett tag sen jag tränade sist, veckan innan jul senast. Så det var på tiden att släpa sig dit.


Idag blev jag hemma från träningen, tanken var att jag skulle sitta uppe igår kväll och få massor arbete gjort, men det gick inte så bra. Körde fast med mitt skrivande, var trött och somnade i soffan. Måste därför sitta och skriva nu, vilket inte heller går så bra... Det måste vara klart imorgon så snart måste jag verkligen se till att få något gjort...



Ovido - Quiz & Flashcards